Header Ads

Cara melombong bitcoin.

Cara melombong bitcoin.

Cara melombong bitcoin | Assalamualaikum dan salam sejahtera. Baik, kali ini kami nak kongsikan pula cara nak melombong bitcoin. Ahha! Mesti ramai yang tertunggu tajuk ni kan? Atau kami sahaja yang beriya-iya nak tulis? Hehehe. Baiklah, macamana caranya nak melombong bitcoin ini? Lanjutkan bacaan korang dan baca perlahan-lahan agar mudah faham, ok?

Semua software yang digunakan untuk melombong bitcoin adalah percuma!

Perkara pertama yang korang perlu ada dalam proses melombong bitcoin ini adalah computer dan graphic card serta sambungan internet yang laju!

Bila tengok apa yang kita perlukan dalam proses melombong ni, pasti ramai yang cakap mereka mampu sediakan tapi nanti dulu, ada lagi yang korang perlu tahu, ianya adalah berapa banyak tenaga elektrik yang diperlukan kita proses melombong ini!

Apakah proses melombong bitcoin korang berbaloi?

Bila sebut lombong bitcoin, mulalah nampak nilai BTC bertambah dalam akaun. Mulalah nampak duit tu bling bling dekat mata. Yang kita tak nampak, adakah ianya berbaloi dengan pendapatan bulanan kita?

Apakah hasil pelombongan bitcoin itu lebih tinggi daripada kos yang kita keluarkan untuk melombong?

Lepas dah sediakan graphic card dengan sambungan internet, korang kena download software untuk download bitcoin.

Tapi kami nak juga beritahu benda ni, sekarang ni dah susah nak dapatkan bitcoin memandangkan dah ramai pelombong dekat dunia ni. Jadi ramai yang beralih arah kepada duit digital yang lain. Bila dah dapat, mereka akan tukarkan kepada bitcoin.

Download aplikasi luno.


Bila korang dah download aplikasi untuk lombong bitcoin, korang perlu ada wallet digital. Tujuannya adalah, hasil daripada pelombongan korang tu akan di masukkan ke dalam wallet digital korang. Kalau korang tak ada wallet ni, dekat mana lagi nak simpan kan?

Bila dah ada akaun luno ni, korang perlu link kan akaun korang dengan aplikasi lombong bitcoin korang. cara-caranya akan kami ajarkan nanti.

Bila semua benda ni dah tersedia, maka korang dah boleh jana pendapatan yang mungkin akan menjadi sangat lumayan dengan bitcoin! Hoyeh!

Nantikan episode akan datang yang mana kami akan ajarkan dengan lebih detail cara-cara untuk melombong bitcoin!

No comments

Powered by Blogger.