Header Ads

Harga bitcoin terus naik dan menaik!

Harga bitcoin malaysia terkini

Harga bitcoin terus naik dan menaik! | Assalamualaikum & salam sejahtera. Kadar tukaran 1BTC dengan Ringgit malaysia hari ini adalah bersamaan dengan MYR30,497! 1 nilai yang cukup besar! Cuba korang bayangkan, jika korang beli awal dulu, sewaktu harganya masih rendah, berapakah keuntungan yang bakal korang dapat sekarang?

Ramai sebenarnya yang mengeluh harga bitcoin dah semakin mahal dan dah tak mampu nak beli. Dan tahukah korang yang harganya semakin meningkat? Jadi semakin lama korang menunggu masa yang sesuai untuk beli, semakin tidak mampulah untuk memiliki bitcoin ini.

Kalau tengok pada trending harga BTC ni, ianya pernah turun serendah MYR16,000 kemudian terus naik dan naik sehinggalah pada nilai MYR30,497 hari ini! maka, lahirnya ramai jutawan-jutawan BTC di malaysia dan dunia secara keseluruhannya!

Mungkin ramai yang masih belum terdedah dengan duit digital ni. Dan ada pula yang dah tahu, tapi masih ragu-ragu. Tak kurang juga yang dah tahu, dan memang nak beli, tapi tiada duit! Jadi apa yang boleh mereka lakukan hanyalah melihat jumlah kenaikan yang semakin mengila!

Jangan berlengah lagi!

Pada kami mudah. Mula sekarang dan jangan tunggu lagi. Ini bukan skim cepat kaya! Ini bukan MLM. Ini semua atas usaha kita sendiri. kita buat, kita yang dapat. Tak buat, tak dapat apa-apa la kan? Beli BTC dan simpan. Tak mampu nak beli 1 btc, beli 0.1btc. Tak mampu nak beli 0.1, kita belilah 0.01. Tak mampu juga, belilah nilai yang paling kecil, RM3! Ha, murah kan?

Nak kata Bitcoin ni menipu?

Google kan ada? Cuba cari. Ada macam-macam info. Billionaire dunia pun ada yang bercerita pasal bitcoin ni. Jadi, masih ada yang kurang percaya dengan duit digital? Memang benar, ada group-group kecil yang memanipulasikan bitcoin dengan buat duit digital sendiri. Orang yang dah mula kabur dengan kekayaan, terus percaya! Kesudahannya kena tipu dan katalah yang bitcoin ini menipu.

Yang sebenarnya mereka tak tengok betul-betul. Mereka mudah percaya dengan benda yang mereka sendiri tak periksa awal-awal. Bila dah terkena, mulalah nak salahkan semua benda! Walhal diri sendiri tak nak ambil tahu.

Sekarang ni, bila harga bitcoin dah mula melonjak naik, percayalah! Akan ada banyak matawang digital yang baru akan muncul, dan semakin ramailah yang akan kena tipu!

Beli sahaja dengan Luno.

Kami hanya beli bitcoin melalui Luno. Setakat hari ini, ini antara yang menjadi kepercayaan pada kami. Memang harganya mahal, tetapi balik semula pada apa yang kami beritahu awal tadi. Tak mampu nak beli banyak, beli sikit dulu. Tak mampu nak beli sedikit, beli dengan harga RM3. Sikit-sikit lama banyaklah kan?

Kalau korang berminat nak mulakan simpanan bitcoin korang, korang boleh beli disini : Luno Bitcoin

No comments

Powered by Blogger.