Header Ads

Selamat datang ke blog Jutawan Bitcoin.


jutawan bitcoin


Selamat datang ke blog Jutawan Bitcoin | Assalamualaikum & salam sejahtera. Alhamdulilah, semoga semuanya sihat-sihat hendaknya. Duit digital bitcoin semakin mendapat tempat di dalam masyarakat malaysia. Walaupun ianya masih di anggap baru di sini, namun duit digital ini telah "mengemparkan" dunia dengan kenaikan nilai secara mendadak! Yang dikatakan lebih mahal daripada emas.


Mungkin ramai yang masih kurang percaya dengan keberadaan duit digital ini di dalam pasaran matawang dunia. Namun, daripada pemerhatian dan juga perkongsian daripada para jutawan dunia, tidak mustahil 1 hari nanti, duit digital akan menggantikan sepenuhnya penggunaan matawang kertas di dalam dunia ini.



jutawan bitcoin


Masih belum terlambat sebenarnya untuk kita mula menyimpan duit digital ini. Walaupun harga bitcoin pada hari ini bersamaan 1 btc = MYR23,850.42 ( Saat Artikel ini di tulis) namun tidak mustahil ianya akan terus meningkat dari semasa ke semasa. Dan apabila ianya mencapai 1 tahap tertinggi dan ketika itu baru kita ingin bermula, dah pasti kita sudah tidak mampu untuk memilikinya.


Di sini, di blog ini, kami akan cuba berkongsikan dengan anda, pelbagai tips dan teknik, mahupun cara bagaimana untuk kita bermula dan menjana pendapatan yang lumayan dengan bitcoin. Semoga perkongsian ini memberi manfaat kepada semua. ok? Jumpa lagi dalam entry yang mendatang.


No comments

Powered by Blogger.